Novinky

GIANTS Engine 9: Vylepšení ve Farming Simulatoru 22

S Farming Simulator 22 si užijete vylepšený výkon a grafiku díky nejnovější verzi našeho vlastního herního enginu. GIANTS Engine 9 je vybaven DirectX 12, mapováním paralaxy a mnoha dalšími. Vedoucí softwarový inženýr Thomas Brunner vysvětluje, na jaká vylepšení se můžete těšit. Sledujte jeho prezentaci níže!

Proč používáme vlastní engine?

Jednoduše řečeno, potřebujeme, aby náš herní engin dělal přesně to, co potřebujeme, abyste mohli hospodařit na virtuálních polích. Zatímco jiné herní enginy jsou použitelné pro více her žánru, jako jsou střílečky nebo závodní hry, a mohou nabízet některé věci nebo funkce, naše aktuálně neobsahuje, náš vlastní GIANTS Engine má spoustu dalších požadavků, žádné jiné herní enginy tam venku můžou nabídnout hned po vybalení.

Engin jednoduše nelze zaměnit bez větších úprav. Použití jiného enginu pro Farming Simulator by vyžadovalo obrovské množství přizpůsobení. A nakonec bychom v podstatě měli to, co již používáme – vlastní, přizpůsobený engine. Také pouze s naším vlastním řešením můžeme nabídnout například rozsah modability. Pokud se o tom chcete dozvědět více, Thomas to vysvětluje podrobněji ve své prezentaci výše.

Jaké výkonnostní funkce můžete očekávat?

DirectX 12

U počítačové verze Farming Simulator 22 si můžete užít výhody DirectX 12. V předchozích verzích Farming Simulatoru jsme použili DirectX 11 / OpenGL. Ve srovnání s DX11 poskytuje nejnovější DX12 vývojářům větší kontrolu nad tím, jak jejich hra interaguje s CPU a GPU.

To znamená, že GIANTS Engine 9 může přímo spravovat zdroje a stavy, takže je můžeme řídit a spravovat efektivněji. V důsledku toho máme méně režijních nákladů na ovladače a více volných zdrojů CPU pro jiné úkoly.

Streamování textur

Kromě toho jsme do GIANTS Engine přidali Streaming textur. Díky tomu dynamicky načítáme verze textur s vyšším nebo nižším rozlišením na základě toho, co je na obrazovce skutečně vidět. To nám umožňuje dát do světa ještě více předmětů a snížit počet použitých slotů na vozidlo, protože již nepotřebujeme zajistit, abychom mohli načíst plné textury všech vozidel. Také se zkrátí časy načítání, protože na začátku je třeba načíst méně dat textury.

Occlusion Culling

Vyřazení Occlusion Culling je další důležitou optimalizační technikou. Umožňuje nám vytvářet ještě podrobnější světy. Occlusion Culling v zásadě brání enginu v provádění jakéhokoli nákladného vykreslování pro zcela skryté objekty. Například boxy skryté za stodolou se nevykreslují, dokud je neuvidíte – zvýšení výkonu šetřením zdrojů.

Jaké nové grafické funkce můžete očekávat?

Časové vyhlazení (TAA)

Farming Simulator 22 je vybaven dočasným vyhlazováním. Jedná se o přístup ke snížení nežádoucích vykreslovacích artefaktů, jako jsou zubaté hrany nebo blikání zrcadlových světel pomocí informací z předchozích snímků. GIANTS Engine 9 používá ve výchozím nastavení vysoce kvalitní algoritmus dočasného vyhlazování (TAA), ale lze jej také deaktivovat z důvodu výkonu nebo pokud se vám výsledky nelíbí.

V předchozích hrách jsme jako řešení Anti Aliasing ve výchozím nastavení povolili MSAA. Ve srovnání s MSAA je TAA rychlejší a obvykle vede k lepším výsledkům. Například MSAA pouze zlepšuje kvalitu geometrických hran, ale TAA také redukuje další artefakty, jako například blikání zrcadlových světel.

Mapování Parallax Occlusion

Parallax Occlusion způsobí, že terén a další povrchy ve hře budou vypadat podrobněji a dynamičtěji, pokud je tato funkce v nastavení zapnutá. Výsledek vypadá velmi realisticky a dodává hloubku povrchům ve hře. Stejně jako stopy po pneumatikách na vašem poli, například hloubení v zemi. Tomu jsme se věnovali v jiném článku.

Vylepšené stíny

Provedli jsme několik vylepšení vykreslování stínů v GIANTS Engine 9. Jednou z nejpozoruhodnějších změn je, že jsme nyní schopni vykreslit stíny mnohem dále. To pomáhá zvýšit vizuální kvalitu na dálku a vaše zemědělská půda bude působit přirozeněji a realističtěji.

odebírat
Upozornit na
guest

0 Komentáře
Vložené zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
0
Rád bych vaše myšlenky, prosím komentářx