Novinky

Změny sezónních cyklů, grafiky a čiroku

Choo -choo – slyšíte to? Ach, chlapče, samé dobré zprávy, vstup na nádraží a vyložení několika vzrušujících oznámení: Farming Simulator 22 je na konci vývoje, než vyjde příští měsíc. Ale to není hlavní zátěž dnešních novinek.

Jelikož jste nám v posledních několika týdnech a měsících poskytovali zpětnou vazbu v reakci na naše oznámení a záběry, naše pozorné komunitní oddělení neustále hovořilo s našimi zaneprázdněnými vývojáři o implementaci různých úprav a vylepšení hry.

Zde jsou některé změny, které jsme provedli za posledních pár týdnů. Dobrá věc, měsíc se skládá alespoň z 28 dnů, že? ŽE JO? To jo…

Změny sezónní délky

Když jsme poprvé představili sezónní cykly přicházející do Farming Simulatoru 22, měl virtuální rok sestávat z dvanácti dnů. To znamená, že každý den ve hře by odpovídal měsíci. Naším cílem bylo a stále je najít rovnováhu mezi náročnou a uvolňující herní mechanikou, která funguje pro co nejvíce hráčů bez ohledu na jejich zkušenosti.Pro spoustu z vás … ostřílených farmářů nebylo trvání roku tak přitažlivé, jak jsme doufali, přestože hráči budou moci ve hře snížit rychlost času ještě více než dříve. Úkolem, kterému jsme nyní čelili, bylo implementovat možnost přizpůsobit délku ročních období. Proč je to výzva?Při vývoji her existuje obrovské množství závislostí i s nejmenší změnou. Je to doslova riziko motýlího efektu, který se drží všeho. To platí zejména pro sezónní délku spojenou s různými ovlivněnými mechanikami hraní, které se mohou zlomit a musí být kompatibilní – protože nemůžeme vydat hru s potenciálními chybami způsobenými naší mechanikou, která v nejhorším případě kazí uložené hry.

Krátký příběh: Delší roční období. Můžete prodloužit délku měsíce až na 28 dní. Změny se projeví po dokončení aktuální sezóny.

Změny v grafice

Zatímco programátoři her se během celého vývoje zaměřují na mechaniku hraní a pracují na herní stránce, naši technici dělají totéž na jejich konci. To znamená, že grafika se stále vyvíjí mezi zobrazením prvního snímku obrazovky nebo upoutávky a vydáním hry. Samozřejmě vezmeme v úvahu také vaši zpětnou vazbu, dokud nebude poslední pixel považován za konečný.Mezi měsíce starou herní sestavou, kterou jsme ukázali například na gamescomu, a verzí, kterou vydáme za několik týdnů, se změnilo mnoho grafických aspektů, a tedy i vizuální podoba. Získali jsme spoustu zpětné vazby ohledně estetiky hry Farming Simulator 22 a při práci na již plánovaných vylepšeních jsme začlenili některé změny.Vylepšili jsme úroveň detailů listí, abychom zajistili krásnější přechody mezibarvy. Doladili jsme okolní okluzi obrazovky SSAO (Screen Space Ambient Occlusion), abychom vytvořili přirozenější stíny – výsledkem bylo přirozenější prostředí. A upravili jsme gradaci barev, abychom dosáhli celkového, realističtějšího a atmosférickějšího dojmu. 

Krátký příběh: Vylepšené pestré grafické aspekty, vypadají hezky.

Lepší čirok

Čirok neboli milo je důležitá plodina, která se v teplých klimatech stává v posledních letech ještě důležitější. Proto je našimi americkými hráči považováno za vítaný přírůstek a předurčenou plodinu, kterou můžeme zasít na naši americko-středozápadní mapu Elmcreek. Naše středomořsky inspirovaná mapa Haut-Beyleron samozřejmě také těží z toho, že má čirok k dispozici k pěstování. Jak si všimli naši čirokoví farmáři z celého světa, proces sklizně čiroku nebyl v rané verzi Farming Simulatoru 22 zcela přesný. 

Krátká krátká sláma: Při sklizni se odřízne pouze horní část ovoce.Doufáme, že se vám líbí naše nedávné změny ve hře Farming Simulator 22. Děkujeme za vaši zpětnou vazbu! Doufáme také, že jste tak nadšeni uvedením na trh za pár týdnů jako my. Kromě toho přicházejí další novinky. Zůstaňte naladěni!

odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Vložené zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
0
Rád bych vaše myšlenky, prosím komentářx